Esettanulmány – a speciális ügyfélmágnes blogcikk!
Az ügyfelek kedvence!
Facebook kampányokban gyakran használják fel hirdetésként.
Nincs is annál meggyőzőbb, mint amikor az egyik ügyfelednek végzett sikeres munkádat mutatod be és részletesen leírod, hogy milyen lépések vezettek el a beteljesült célokhoz!
Az esettanulmány kiváló eszköz arra, hogy meggyőzd a célközönségedet a szakmai hozzáértésedről, a hitelességedről és a megbízhatóságodról.
Milyen tartalmi elemekből áll az esettanulmány?
Melyek által biztosan elnyered a célcsoportod bizalmát:
a küldetésedről és a hitvallásodról néhány fontos részlet
időpontok és időtartalmak kronológiai sorrendben
a folyamat lépéseinek és a célok leírása
a felhasznált eszközök bemutatása
az elért eredmények leírása
mindezeket alátámasztó grafikonok, statisztikák, táblázatok kép formájában
a képek leírásai és alt text-ek kitöltése
hasznos belső és külső linkek
Mi történik a potenciális ügyfeledben miután elolvasta az esettanulmányodat?
Minden egyes elemnek az a célja, hogy növelje a hitelességed faktorát, és csökkentse az esetleges bizalmatlanságot. Az embernek olyan érzete támad, mintha egy hétpecsétes titokba avattad volna be, kivételezettnek érezheti magát. Egy mélyebb belátása nyílik a szakmádba és a munkádba, ezáltal sokkal hamarabb hozza meg döntését, hogy elköteleződik-e a márkád és a személyed iránt.
Az esettanulmány kiváló megoldás az ügyfélszerzésre!
Hol jelenik meg?
Egy esettanulmánynak sokszínű megjelenési lehetőségei vannak: weboldal, social media platformok, kampányok.
Milyen együttműködésre számíthatsz velem?
Miután elolvastad a tartalmi elemeket, láthatod, hogy a részedről és a részemről is masszívabb együttműködést igényel a közös munkánk, hogy úgy írjam meg a cikkedet, mintha én magam dolgoztam volna az ügyfeleddel.
A teljes cikket keresőoptimalizált kulcsszavak beépítésével írom meg.
Esettanulmány ÁRA
Keresőoptimalizált esettanulmány: bruttó 4 FT/leütés*
1 db esettanulmány ajánlott hossza: 1500-2000 szó.
Egyéb: kreatívok, statisztikák, grafikonok, táblázatok megegyezés szerint.
Vedd fel velem a kapcsolatot és beszéljük át a kérdéseidet, majd kalkulálok egy egyéni árajánlatot.
PR cikk
